שלטים למסעדות

בענף המסעדנות, שהוא תחרותי מאוד, יש צורך בחדשנות כדי להקדים את המתחרים ולזכות בלקוחות. חידוש אחד שהוכיח שוב ושוב כמציל הוא שילוט דיגיטלי למסעדות. לשילוט וירטואלי מודרני, זמין עם שורה של תכונות, יש יתרונות רבים עבור הלקוח והיעילות התפעולית של מסעדה. באמצעות הבלוג הזה, הרשו לנו לחקור את 10 היתרונות המובילים של שלטים דיגיטליים למסעדות ולקבל תובנות כיצד העידן ישנה את התחזית של הארגון שלכם.

שלטים למסעדה
שלטים למסעדה
שלט למסעדה
שלט למסעדה

1. משיכה חזותית משופרת

תצוגות שובות לב – שילוט דיגיטלי למסעדות נוצר כדי למשוך את תשומת לב הלקוחות. תמונות HD וסרטוני וידאו המשמשים ליצירת התצוגות נותנים להם משיכה טובה. בהשוואה לשילוט נייר או סטטי של מסעדות מסורתיות, שילוט דיגיטלי יכול לעשות שימוש בתמונות צבעוניות, אנימציות נעות ותמונות ברזולוציה גבוהה, כל אלו הופכים את המצגת לאטרקטיבית יותר.

תוכן הניתן להתאמה אישית – המסעדות יכולות להתאים את התוכן בהתאם לצרכי המיתוג שלהן ולשקף קידום מכירות נוסף. בין אם ברצונך לתאר תמונות מעוררות תיאבון של צלחות, תמונה בעלת מראה נעים, או נושא הקשור ללוגו שלך, אתה יכול לבחור את השלט הדיגיטלי מכיוון שהוא מציע גמישות.

2. הגדלת מכירות והכנסות

מבצעים יעילים – שלטים מוארים הם דרך מצוינת לפרסם כל מבצע חדש, הצעות לזמן מוגבל, או אפילו פריטי תפריט שהמסעדה מציעה. הטריק כאן הוא שבעלי מסעדות יכולים בקלות לתכנת ולהציג את המבצעים שלהם בדיוק בזמן הנכון. זה עשוי לכלול הצגת מודעות לשעות נבחרות במהלך שעות הארוחות או Happy Hours.

מיכור דינמי – תמונות HD והפעלת וידיאו של פריטים רווחיים יותר עם רווחים גבוהים עושים שימוש רב בניסיון למכור את הלקוח ולרכוש יותר פריטים אחרים. לדוגמה, עם סרטון וידאו של קינוח נחמד או משקה נהדר, לקוחות ירצו להוסיף פריט זה להזמנה שלהם לקינוח.

3. חווית לקוח משופרת

מופחת זמני המתנה נתפסים – תוכן משעשע ואינפורמטיבי המוצג על שלטים דיגיטליים יכול לעזור להפחית את זמני ההמתנה הנתפסים ללקוחות. בין אם זה טריוויה, עובדות מהנות או עדכונים חיים, מתן מה לעשות ללקוחות בזמן ההמתנה הופכת את חווית הבסיס שלהם למהנה ומענגת יותר.

תפריטים קלים לקריאה – לוחות תפריט אלקטרוניים הרבה יותר קלים לקריאה מאשר הדפסה סטטית. בהירות גבוהה, תוכן טקסטואלי חד ופריסות מובנות היטב מבטיחים שלקוחות יכולים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים, מה שמפחית את זמן חוסר ההחלטיות ומזרז את תהליך ההזמנה.

4. עדכונים בזמן אמת

שינויים מיידיים בתפריט – אחד היתרונות הגדולים ביותר של שילוט דיגיטלי למסעדות הוא שניתן לעדכן את התוכן באופן מיידי. בין אם פריט אזל מהמלאי או שאתה צריך לשנות את מחיר הפריטים, אתה יכול לעשות זאת באופן מיידי, והלקוחות שלך תמיד יקבלו את המידע העדכני ביותר.

גמישות עבור פריטים עונתיים – ניתן להוסיף בקלות פריטים עונתיים והצעות לזמן מוגבל לתפריט הדיגיטלי ללא צורך בהדפסת תפריטים חדשים. גמישות מסוג זה תעזור למסעדות לבחון מנות חדשות ומבצעים ללא עלויות נוספות.

5. שלטים למסעדות = חיסכון בעלויות

עלויות הדפסה מופחתות – באמצעות שילוט דיגיטלי, מסעדות יוזילו משמעותית את העמלות עבור הדפסת תפריטים, פליירים וחומרי קידום מכירות. זה חוסך כסף ותורם לקיימות סביבתית מכיוון שהוא מפחית את בזבוז הנייר.

השקעה לטווח ארוך – למרות שההון הראשוני לשילוט דיגיטלי גבוה משלטים מסורתיים, הרווחים לטווח ארוך והחיסכון בעלויות מצדיקים זאת. שילוט דיגיטלי עמיד וניתן לעדכן אותם בקלות ובכך מבטל את הצורך להחליף אותם בתדירות גבוהה.

6. הזדמנויות שיווק משופרות

פרסום ממוקד – שילוט דיגיטלי יכול לאפשר לבעלים לתת מסרים מותאמים אישית וממוקדים לחלוטין בהתבסס על זמן, יום בשבוע או פעילויות מיוחדות. לדוגמה, אתה יכול להציג מבצעי ארוחת בוקר במהלך הבוקר ועסקאות ערב בערב. הוכחה לכך שסוג זה של מיקוד מבטיח שהמסר הנכון מגיע לקהל הנכון בזמן הנכון.

אינטגרציה עם מדיה חברתית – אינטגרציה עם אתרי מדיה חברתית יכולה להפוך אותה לחוויה אינטראקטיבית נוספת עבור הלקוח. הצג עדכונים של מדיה חברתית, ביקורות לקוחות ותוכן שנוצר על ידי משתמשים; זוהי פלטפורמה מצוינת ליצור ולעודד לקוחות לעסוק במותג.

7. יעילות תפעולית

תהליך הזמנה יעיל – קיוסקים וירטואליים אינטראקטיביים יכולים לייעל את ההזמנה על ידי מתן אפשרות ללקוחות לבצע את ההזמנות שלהם בו זמנית. זה מביא לזמן המתנה מינימלי ולטעויות מסדר נמוך יותר. זה גם יכול לפנות צוות כדי לספק סיוע אחר, ובכך להגביר את הביצועים הבסיסיים.

בקרה מרכזית – מסעדות עם מספר יחידות עסקיות יכולות לנהל את הסימפטומים הווירטואליים שלהן באמצעות מערכת מניפולציה מרכזית. כך יכולה להיות עקביות ראויה במיתוג ובמסרים של כל המפעלים. כמו כן, עדכון תוכן יהיה קל למדי.

8. תקשורת טובה יותר עם הצוות

הדרכה והודעות – ניתן לנצל מסכים דיגיטליים באזורי עובדים על ידי השמעת סרטוני הדרכה, הודעות משמעותיות ולוחות זמנים. לכן, אף צוות לא יפספס שום מידע, מה שיביא לשיפור התקשורת הפנימית ועבודת הצוות.

מדדי ביצועים בזמן אמת – הנעת הצוות ומתן תגובה מיידית לביצועים שלהם אפשריים על ידי הצגת מדדי ביצועים בזמן אמת, כגון יעדי מכירות וציוני שביעות רצון הצרכנים. בדרך זו, הצוות יכול להציע שירות טוב יותר וביצועים כלליים גבוהים.

9. תמונת מותג משופרת

מראה מודרני ומקצועי – מסעדה עם שילוט דיגיטלי נראית מודרנית ומקצועית. זה יכול לשפר את האווירה הכללית, ובכך לתרום ליצירת הרושם הראשון והטוב ביותר על הלקוחות, ולכן לגרום להם לבקר יותר.

מיתוג עקבי – בשימוש בשילוט דיגיטלי להצגת מידע, תמיד יש מצב מידע מבוקר כך שהכל תואם את המותגים של החברה. מותג עקבי מגביר את המותג הכולל והופך אותו למזוהה יותר בקרב הלקוחות.

10. עמידות

פתרון ידידותי לסביבה – אימוץ השילוט הדיגיטלי רק יוסיף לשאר האמצעים במסעדה המכוונים לקיימות. זה ידידותי לסביבה ויכול בקלות ללכוד את תשומת הלב של לקוח מודע לסביבה.

חסכון באנרגיה – השלטים הדיגיטליים הללו נועדו להיות חסכוניים באנרגיה, והם מפחיתים כוח רב בהשוואה לדגמים הישנים, ובכך גם מפחיתים את עלויות האנרגיה של המסעדה, מה שגורם להם לצעוד קדימה בקביעת יעד הקיימות.

מסקנה: שלטים למסעדות

לשימוש בשלטים דיגיטליים במסעדות יתרונות רבים, לרבות הגדרה מחדש של חווית האוכל ותהליך השפעת הפעולה. החל באפיל ויזואלי משופר והכנסה לחוויית לקוח משופרת ויעילות תפעולית, שילוט דיגיטלי משנה את המשחק של מסעדות מודרניות. ככזה, השקעה בשילוט דיגיטלי מאפשרת למסעדות להקדים את המתחרים, להביא יותר לקוחות, ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות בטווח הארוך. ועם עולם המסעדנות המשתנה, גם תפקידו של השילוט הדיגיטלי הולך להשתנות.

Picture of Lemon AD
Lemon AD

Lemon AD היא הגשר המושלם בין עסקים למעצבי שלטים מקצועיים. אנו מבינים את הצורך של כל עסק בנראות ייחודית ומשכנעת, ולכן יצרנו פלטפורמה המחברת בין חזון העסק לבין היצירתיות והמקצועיות של מעצבי השלטים הטובים ביותר.

שלטים למסעדה

לקבלת הצעת מחיר
ושיחה עם נציג ללא התחייבות

לוגו אתר

הנציג שלנו מחכה לך

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות!

יש לכם שאלה? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם